zondag 3 augustus 2014

Challenge 216


Het is momenteel nogal rustig is blogland, er waren wat minder inzendingen dan we gewend zijn maar dat heeft vast aan het warme weer gelegen en aan de vakantieperiode. Daarom hebben we besloten om de komende challenge geen 2 maar 4 weken te laten duren zodat ook de vakantiegangers nog de tijd hebben om mee te doen.
De challenge met het thema eten en drinken van vorige keer heeft prachtige kaarten opgeleverd.
 We hebben weer drie mooie kaarten uitgekozen en deze dames zijn in onze top 3 beland:

Ingrid:

Marfien:

Wilma:

Gefeliciteerd dames met jullie plaats in de top 3!
Als jullie willen kun je de top 3 badge op je blog zetten.
Maar er is natuurlijk maar één winnares, dat werd deze keer:  
MARFIEN

Van harte met je eerste plaats en jij wint de mooie prijs van Scrapcorner.
Mail even naar dutchcardlovers@hotmail.com en Rosalien zorgt ervoor dat het in orde komt.
Daarbij willen we je ook uitnodigen om voor de volgende challenge mee te doen als gastdesigner.

----------------------------------------------------------------------------------------- 
 
En dan is het nu tijd voor de nieuwe uitdaging: deze keer gaan we aan de slag met ....

 
Gebruik waterverf op je kaart.
En daar kun je echt alle kanten mee op!
Met een simpel doosje waterverf voor kinderen kom je al een heel eind.....

Het DT-team heeft alvast wat kaartjes gemaakt ter inspiratie.....


Marjan:


Rosalien


Margot:
 
 
Anja;
 
 
 
 
 
 
 
 
Onze sponsor voor deze challenge is Robyn's Fetish, hieronder stellen ze zich voor:
 
 
Robyn's Fetish Digital Stamps And More is proud to sponsor this challenge. Robyn's Fetish Digital Stamps And More, is a division of I Did It Creations, was created and is owned by Robyn Weinrib. Robyn offers a wonderful variety of digital stamps and digital papers, designed to meet the needs of all digital paper crafting addicts for every occasion. Robyn's Fetish Digital Stamps And More is happy to award the winner her choice of 3 digital stamps. Robyn's Fetish Digital Stamps and More is er trots op om deze Challenge te sponsoren. Robyn's Fetish Digital Stamps and More is een onderdeel van I did it Creations en is opgezet en wordt beheerd door Robyn Weinrib. Robyn biedt een variatie van digitale stempels en papier ontworpen naar de behoefte van alle digitale hobbyisten en voor elke gelegenheid. Robyn's Fetish Digital Stamps And More is blij om de winnaar 3 digitale stempels naar keuze te kunnen aanbieden.


Doen jullie weer gezellig mee?
Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 29 augustus 18.00 uur.
 Link alsjeblieft direct naar het blogbericht voor deze challenge en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen jullie succes en plezier!

Groetjes van Ellen en het team van DCL


13 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames.
En nu aan de slag met waterverf...de voorbeeldkaarten zien er in elk geval weer erg mooi uit!
Fijne zondag!

Margot zei

Gefeliciteerd top 3!

Anoniem zei

Wat een leuke uitdaging en die komt als geroepen ;-)
Wat een prachtige voorbeelden van jullie Dt!!
Mijn kaartje staat er inmiddels ook bij.
Groetjes Jacomijn

Ingrid Reyners zei

Wat leuk in de top 3! Dank je wel, en voor de nieuwe uitdaging zijn hele mooie voorbeelden gemaakt. Leuke uitdaging, geniet lekker van jullie blogvakantie. Groetjes, Ingrid.

Stella zei

Mijn allereerste poging met watercolor. Het is geen kaart maar een canvasje. Ik hoop dat het ook mag. Mocht dat niet zo zijn dan op voorhand...sorry!
Groetjes,
Stella

Dortesjs zei

great inspiration love all the cards

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige voorbeeld-kaarten met watercolor! Echt super leuk! Ik doe graag mee!
En natuurlijk gefeliciteerd voor de top 3 van de vorige challenge!
Groetjes, Yvonne

Veerle zei

Super prachtige voorbeeld kaarten DT. Dit is voor mij mijn eerste water colour kaart. Vond het heel leuk. Groetjes van Veerle

Jolanda Cuper zei

Leuke uitdaging en eindelijk tijd om mee te doen!

Wiebine zei

Wat een ontzettend leuke uitdaging zeg, ik ben lekker aan de slag gegaan met mijn gelatos (eindelijk uit de verpakking gehaald) en water. Wat een leuk resultaat. Bedankt voor de inspiratie,
groetjes,
Wiebine

Carolina zei

gefeliciteerd dames!
ik heb mij ook weer eens uitgeleefd deze uitdaging!

Marianne zei

Ik kwam toevallig weer op jullie site terecht en besloot om meteen weer eens mee te spelen. Zal jullie blog aan mijn lijst toevoegen, zodat ik jullie niet weer uit het oog verlies. Leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!

Lia zei

Mijn allereerste poging om iets met waterverf te doen. Dat viel niet mee, dus heb ik bewondering voor degene die de voorbeeldkaarten maakten!!
Lia xx